Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Przyjęcia interesantów i dokumentów
SEKRETARIAT SCEK - pok. 107 (I piętro)
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 15.30
tel.: 22 2770601
e- mail: sekretariat.scek@eduwarszawa.pl
Skargi i wnioski w Stołecznym Centrum Edukacji Kulturalnej przyjmowane są przez dyrektora, wicedyrektora lub zastępczynię dyrektora podczas godzin pracy.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu. Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor lub osoba przez niego upoważniona.
Sprawy przekazane do realizacji poszczególnym pracownikom SCEK są załatwiane w dniach i godzinach określonych w zatwierdzonych grafikach pracy.
Pracownicy załatwiający sprawy indywidualne interesantów są zobowiązani:
- przestrzegać zasad i terminów przewidzianych w kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach mających na celu usprawnienie obsługi interesantów,
- udzielać dokładnych i wyczerpujących informacji o stanie załatwiania sprawy
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń